אימון פילאטיס 

העבודה בפילאטיס משלבת חיזוק קבוצות שרירים רבות ביחד כמכלול.

תרגילי השיטה מעודדים עבודה ממוקדת המפעילים את שרירי הליבה דוגמת: הרחב בטני, זוקפי הגב וקרקעית האגן.

האימון מועבר על פי סדר תרגילים קבוע בהתאם לרמת הקושי מתרגיל לתרגיל ומשלב מגוון אביזרים.

במהלך השיעור הגוף יעבור בין תנוחות שונות הכוללות מספר סוגי ישיבה, שכיבה, פיתולים, כפיפות, פשיטות, עמידה וכו.

החזרה על אותם תרגילים משיעור לשיעור  יוצרת עבודה מדויקת וממוקדת המחזקת  את שרירי הליבה ומגדילה את טווחי התנועה.

משך האימון : 15 דקות .

מומלץ להקשיב להוראו המדריכה על מנת לבצע את התרגילים בצורה נכונה ובריאה.

במידה והנך מרגישה לא נוח עם תרגילך מסויים הפסיקי, הקשיבי לגופך ושחררי.

רכישה וצפייה באימון ב- 20 ש"ח בלבד למשך חודשיים.

אימון נעים! 

לתשלום וצפייה - יש לעבור לעמוד רכישה בראש הדף
 

 

יכולות השפעה

גרפיקה ועיצוב

חשמל ואלקטרוניקה

בחינות מה"ט

עסקים

לקבלת הסיסמה הקלד את כתובת הדואר האלקטרוני שהוזנה בעת הרישום    
שלח
שם פרטי
שם משפחה
טלפון
דוא''ל
סיסמה
אימות סיסמה

נא הקלידו את הקוד המופיע

שלח פניה ישירה למרצה

שלח